Varmluftsugnen

Helgen kom. Den såg. Och den segrade. :P 

På fredagen slutade jag tidigare, eftersom jag skulle med tåget hem till Värmland. Tåget är vanligtvis ett väldigt bra alternativ, jämfört med att åka bil. Men denna gången var det olidligt. :( det var som att sitta i en varmluftsugn! :O usch och fy säger jag bara! Dessutom tog det 25min längre tid än vanligt att komma till Gbg. :/ men men! Väl på tåg nr 2 (som var helt överbokad, så folk D
fick stå  och trängas) så hamnade jag bredvid ett superdrygt par, så vägen hem kändes låååång. :( 

Väl hemma så köpte vi pizza och kollade på film. :) dagen efter åkte vi ut och handlade en sväng, drog ut till skutberget där vi körde vid utegymmet, och sen på kvällen gick jag och min älskade BFF Emelie ut. :) 

Vi åt supergod mat vid mezze, pratade och hade det underbart. :) dock var det tokvarmt, så det gick inte att vara inomhus. Och alla uteserveringar var fulla. Men vi hade det bra ändå! ;) dock hade ju jag (klantskallen nr 1) glömt plånboken hemma i Karlstad, men som tur är fick jag låna av Marcus. ;) sen tror jag banne mig att jag var full när jag packade, för jag vette fasen vad jag hade med mig egentligen. 

Jag klarar inte den här värmen helt enkelt. :P 

Dagen efter sov jag mest hela dagen, eftersom Marcus solade med annat. :P men tillslut kom vi iväg. :) fast vi hamnade mitt i regnstormen, så det var mindre roligt. :( 

Vi kom i alla fall hem sent igår kväll, och idag har jag jobbat som vanligt. :) men efter jobbet mötte jag upp CJ, så vi pratade och tog en promenad. :) det var väldigt skoj att få se nya sidor av vackra Halmstad. :) så nu har jag massor av roliga saker att utforska! :D 

Nu har jag duschat, och ska snart sova. :) hoppas att allt är bra med er. ;) 

Fördrink

Älskade bästis <3 du är så underbar!!


Selfie ;) 



Älskade skor ;) 

Såhär kände jag hela söndagen. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0