Birthdaybreakfast

Fredagen gick ganska fort, och efter jobbet så kom Marcus och hämtade upp mig. :) så vi åkte och handlade lite, fixade mat och hade en myskväll. :) 

Dagen efter gick jag upp kl 07.30 och började göra iordning frukost åt min snos, så han fick amerikanska pannkakor, bacon, äggröra, yoghurt juice, kaffe och smörgås. :) dessutom hade jag fixat grädde, nutella, jordgubbar och vattenmelon. Och OJ vad gott det var! :D 

När vi var mätta och belåtna var planen att vi skulle dra till Gbg på shopping. Men istället ändrade vi oss och drog till Helsingborg och väla shoppingcentrum. Vilket var supertrevligt! :) Marcus köpte två nya tröjor, och så fick han ett par supersnygga mjukisbyxor av mig. :) själv inhandlade jag en tröja, två träningstoppar (ett från better bodies och ett från Nike), ett par träningshorts från Nike, en fintopp för speciella tillfällen och två t-shirts från Gina tricot. Så jag var supernöjd! :D 

På kvällen sen så gick vi till Pio där jag bjöd Marcus på födelsedagsmiddag. :) och maten var helt okej tyckte jag, även om det tog väldigt lång tid innan vi ens fick beställa. :P 

Idag har vi fixat lite saker, bl.a. sa jag upp mitt gymkort på SATS (känns onödigt att ha 3 gymkort). Efter det gick vi ut på promenad bort till östra stranden, så totalt blev det en promenad på strax över 7 km. :) nu håller vi på att tvätta, och ska snart åka och handla. :) 

Hoppas ni får en bra vecka godingar! ;) 

En del av det jag köpte. :)

Marcus nya tröjor ;P


Frukost del 1

Frukost del 2


Min goding





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0