Elchock

Vilken helg! :) efter träningen på lördag så låg jag här hemma och fnissade hela kvällen åt mina serier som jag äntligen hade tid att kolla på. :) så jag mådde rejält gott kan jag säga! ;D på natten sen så kom Marcus hit (tokstollen åkte hela vägen hit från Tyskland!), så han var framme vid 3-4 på natten. Men det var så skönt när han kom och la sig bredvid mig så jag fick snosa på honom. :) 

Dagen efter gjorde vi inte speciellt mycket, då Marcus var rejält sliten efter allt resande. Men eftersom vi hade en lugn dag så hann vi kolla på lite resor, så nu kan jag ÄNTLIGEN säga att: 

RESAN TILL NEW YORK ÄR BOKAD OCH KLAR!!!! :D :D :D 

Jag är såååå glad nu, och vi hittad en kanonbra resa. :) så nu är det bara att planera allt roligt vi ska göra! :D och förstörd som jag är, så har jag redan hittat en restaurang som jag vill gå till. :P så är det nån av er där ute som har några bra tips på vad man borde uppleva där (dock har jag varit där innan, men alla tips är välkomna ändå!) så hojta till! :D 

Dessutom så fick jag precis höra att min syster, Daniel, Sanna och Richard, (plus godingarna Esther och Diezel) kommer till Munkfors! :D och eftersom jag och Marcus nyligen beslutat att vi tänkte åka norröver i helgen så känns det verkligen superkul! :D äntligen kanske jag får fira en midsommar som faktiskt är rolig. ;D 

Idag har jag jobbat, och efter jobbet så åkte jag till Fysio Halmstad där duktiga Frida gav mig en ryggbehandling. :) först knäckte hon rätt kotorna, sen gav hon mig strömbehandling i ländryggen. Riktigt sjuk känsla kan jag säga!! :D men det blir säkert bra. ;) jag gör vad som helst bara jag får bli bra i ryggen igen. :P imorgon är det rehab som gäller. ;) 

Hoppas att allt är bra med er fina läsare! <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0