Forever living

Jag har alltid varit intresserad av träning och hälsa. Och med den utbildningen jag har (magisterexamen i Biomedicinsk laboratorievetenskap), så har jag i flera år stött på människor som alla visat hur viktigt det är att man tar hand om sig själv. Fast hur bra man än är, så kan det alltid vara bra att få lite hjälp ibland. För min del så började jag dricka aloe Vera, för att hjälpa min mage. Och skillnaden är enorm. :) jag dricker den dagligen, och till skillnad från dryckerna man kan köpa på tex Ica osv, så är den aloe veran jag dricker helt ekologisk och är kallpressad precis vid skörden. 


Detta gör att alla näringsämnen behålls, till skillnad från andra aloe Vera drycker, där gammal aloe Vera används. Dessutom har jag flera andra aloe Vera produkter för diverse ändamål (tex läppbalsam som inte torkar ut läpparna, och gel för bl.a. solsveda). 


Är du också mån om din hälsa? Då kan jag varmt rekommendera Forever Livings produkter! Tex ARGI+ som är speciellt för dig som lever ett aktivt liv. Innehåller aminosyran L-arginin samt en juice- och fruktextraktmix från frukter och bär, bland annat blåbär, hallon, vindruvor och granatäpple. Dessutom får du den dagliga dosen av vitaminerna C, D, B6, B12 och folsyra. 👍 


Vill Du veta mer om fördelarna med ARGI+ eller superväxten Aloe Vera, så kontakta mig på: 


[email protected] 😃 


Jag svarar mer än gärna på Era frågor, och kan även ta emot beställningar. Jag är registrerad återförsäljare för Forever living ☺️👌 http://www.foreverliving.se


Och det bästa av allt? Du som kund har 90 dagars nöjd kund garanti! Hur bra är inte det?! 😃






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0