Fröken trasig

Idag började folk ramla in på tappningen redan efter kl 07.00. Tack och lov så var jag redan på plats, och hade fixat allt innan dess. :P dock blev jag utan min obligatoriska kopp te på morgonen hemma, så jag var måttligt laddad. :P fast det gick bra ändå! :D 

Efter jobbet drog jag iväg till nordic wellness här i Halmstad där jag körde ben och axlar (avslutade med mage). Men det var inte speciellt roligt att köra ben med en vrickad fot (snubblade över en låda i måndags) och ett fjantigt knä. :( fast det var bara att köra på! Förhoppningvis blir det bättre nu när jag ska få behandling för både mitt knä och min rygg. :) 

Nu är det snart läggdags för pensionären Ljunggren. ;) jag behöver min sömn, för det är sjukt många blodgivare inbokad imorgon, så jag behöver all energi jag kan få. ;) imorgon kommer även Marcus hit och sover över innan han beger sig ner mot Tyskland och Nürburgring. :D 

Sov gott fina ni! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0