Lammköttet

Då var det snart helg igen! :D och efter den här veckan så behöver jag det verkligen! :P jag har varit som en zombie hela veckan, bortsett från när jag jobbat i tappningen, för då MÅSTE man ge det där lilla extra för att få blodgivarna att trivas. Vilket normalt sett är hur enkelt som helst för mig, men nu har jag fått ignorera alla "ååååh-låt-mig-bara-få-sova"-signaler och kört på ändå. ;) därför ska det bli skönt att få vila upp sig till helgen. :)

Dock fyllde ju min älskling år igår, så jag ska ändå försöka pyssla om honom också. ;) det förtjänar han nu när han blivit så gammal! ;D 

Annars så tänkte vi bara mysa och planera för vår new york-resa. :D 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen! :)

Ha en underbar helg fina godingar. ;)


Oh hell to the YES! Gissa om jag kommer att handla där?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0