Midsommar med Esther

Då var min rehab igång. Och då vill jag poängtera att det inte beror på ett beroende av nåt slag á la Lindsey Lohan. :P istället är det rehab för mitt knä. :P jag har fått en del övningar som jag ska köra ett par gånger i veckan så får vi hoppas på snabb återhämtning. :) så både tisdag och onsdag så tränade jag. :) fast på onsdagen körde jag ben/axlar/mage och rehab. :) 

På torsdagen packade jag ihop min väska efter jobbet och åkte med Oskar till Gbg där Marcus hämtade upp mig. Så tillsammans åkte vi hem till Karlstad. :) dock kom vi fram sent, så vi somnade nästan omedelbart. :P och OJ (!!!) vad jag har saknat den sängen. :( det enda som fattades var min kudde. ;) 

Dagen efter vaknade jag vid åtta och begav mig ut på en morgonpromenad. Det fick bli en timmes powerwalk, och det var så underbart! Karlstad låg helt stilla, bortsett från några få själar som njöt av vädret. :) efteråt gjorde vi oss iordning och drog upp till Munkfors. Där träffade vi mamma, pappa, Marianne, Marielle, Daniel, Sanna och rickard. Plus vovvarna Esther (Grand danoise) och Diezel (flatcoat retriver). Katterna rymde direkt hundarna anlände, så dom var helt bortblåsta. :P så det var ett väldigt ståhej! Fast både mamma, pappa, Marianne och Marcus drog iväg strax efter att vi kommit dit, men vi fem som stannade kvar hade det så mysigt så. :)

Vi åt traditionell sillunch, sen myste vi och på kvällen grillade vi. :) Marcus kom lagomt tills vi skulle äta middag, så det var en riktig parmiddag. :) men det var lugnt och supertrevligt med riktigt god mat, så min midsommar var nästintill perfekt. :) 

Dagen efter var min systers födelsedag så släkten kom, och vi hade åter igen en jättemysig dag. :) det bjöds på stek till middag, tårta till efterrätt och på kvällen så grillade vi. :) fast jag och Marcus bestämde oss för att åka hem till Karlstad på kvällen, för det skulle bli väldigt trångt hemma hos mamma och pappa annars. :P men det var så mysigt ändå! :) 

Igår gjorde jag mig en tur in till stan för att handla lite, och Marcus var iväg på annat ärende. :P när båda var färdiga drog vi söderut och strax efter nio anlände vi i Halmstad. :)

Problemet var bara att jag hade börjat få ont i halsen, och det blev bara värre och värre. Så efter en sömnlös natt tack vare en väldigt smärtsam hals, så fick jag ta beslutet att stanna hemma från jobbet idag. :( sååå tråkigt!! Jag fick även ställa in min ryggbehandling, vilket suger. :( så idag har jag mest bara legat hemma och mått dåligt. Och haft tråkigt! :/ det är ju skillnad om jag hade mått bra. Med istället så orkar jag knappt nåt. 

Fast jag satsar på att jag kommer må mycket bättre imorgon så jag kan jobba. ;P wish me luck! :)

Här firade jag midsommar. ;) 

Underbara busfrön


Morgonpromenad i Karlstad 

Sjuk tjej med halsont :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0