Nytappad

Hej fina ni! :) 

Helgen var underbar! :D Marcus kom hit på torsdagen, så vi myste lite, och sen sent på kvällen så kom mamma och pappa. :) på fredagen fick mamma den briljanta idén att vi skulle åka till Ullared. Och OH. MY. LORD vad mycket folk det var! :O

Men det gick bra. :) tack och lov så skulle jag inte ha något speciellt. :P dock köpte jag ett par fantastiska byxor (samma som jag har, fast annat mönster). :) sen på kvällen gav vi oss ut i spöregnet och hamnade tillslut på Harrys. :) 

På lördagen gjorde vi en tur ut till Tylösand och gick runt där. (Otroligt vackert!) sen drog vi in till stan där vi fikade och bara kollade på folk. :) kvällen spenderades på wild west steakhouse där jag åt supergoda revbensspjäll. :D 

Söndagen var lugn och mysig. :) mamma och pappa åkte hyfsat tidigt, men jag och Marcus gav oss ut på en långpromenad runt galgberget (1 mil totalt), den tvättade vi och handlade. :) 

Igår jobbade jag, sen var jag hos sjukgymnasten (första gången, så det var spännande!). Så nu ska jag få ryggbehandlingar och rehabilitering. Tydligen har jag överansträngd ländrygg och en subluxation i knäskålen. Inte nog med att jag krossade baksidan på knäskålen, den har tydligen "hoppat ur led" och blivit överrörlig. Suck. Men det blir nog bra! :D ska bli spännande att se om jag få några resultat. :) 

Idag jobbade jag (skräll :P), men speciellt för dagen var att jag blev tappad på blod idag. ;) så idag blev det ingen träning! :) istället blev det choklad, jordgubbar och god dricka. ;D 

Sånt får man unna sig när man räddat liv. ;) 

Nu ska jag mysa! :D 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0