Uttorkad

Hej fina ni! :) 

Som ni kanske vet så hade jag finbesök i helgen. :) Emelie och underbaraste Saga kom på besök på fredagen, och jag var såååå glad över att äntligen få se dom igen. :) jag har saknat dom där två som bara den och äntligen kunde vi ses! <3 

På fredagen åt vi mat vid Verona (plankstek, såååå gott!). Därefter köpte vi en massa gottigott och hade en myskväll. :) 

På lördagen drog vi ut på shopping/siteseeing här i Halmstad. :) jag köpte en kjol, två känningar och en skjorta. Så det var skoj! :) sen lagade vi iordning tacos och hade återigen en myskväll. :) 

Dagen efter promenerade vi ut till hundstranden, så Saga fick doppa fötterna i havet och sen känna på sanden. Och hon var så lycklig! :D det var verkligen en underbar helg med riktigt kvalitetstid med min älskade bästis. <3 

På måndagen fick jag massage, och igår behövde jag lite ensamtid, så då var jag bara hemma efter jobbet. :P men idag gick jag till gymmet, sär jag körde 60 min cardio (45min löpning, 15min powerwalk). Så det kändes bra! 715kcal förbrända, och uppe på det så har jag gått både till och från jobbet idag. Så nu håller jag på att trösta ihjäl. Tyvärr har jag inget direkt ät-/drickbart hemma (bortsett från vatten då men jag behöver ladda på mer energi än så). Därför måste jag gå bort till Willys en sväng

Dessutom fick jag min glossybox idag, men det vi någon annan gång. ;) imorgon kommer Marcus, mamma (och förhoppningsvis pappa) så det ska bli jättekul! :) 

Ha en underbar dag godingar. ;) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0