Ay caramba

Herregud min rygg är helt slut. :/ hela dagen har jag packat, fixat och ordnat. Och det är inte världens bästa arbetsställning när man flyttpackar, så nu är ryggen helt åt h-vete. :S 

Men så blir det! Jag har i alla fall fått en hel del gjort, så jag hoppas jag bara kan småfixa imorgon (och städa), så är jag helt redo sen. ;) 

Annars så var jag och Emelie ute på shopping igår. Jag har typ inga byxor kvar att ha på mig, för alla är utslitna. Men jag köpte två par jeans igår i alla fall, så nu klarar jag mig. Åtminstone ett tag framöver. ;) självklart skulle jag vilja köpa fler saker, men sånt får vänta. :) jag ska köpa både barbord och soffa på fredag, och på lördag är det Ullared som gäller, så jag kände inte för att slösa bort nåt igår. :P men roligt var det! :D 

Nej, nu är det snart läggdags. :) 

Hoppas allt är bra med er. ;) 

Caesarsallad med rivet äpple, avokado och räkor. :)

Mosters älskling. <3 världens coolaste bebis. :D 

Taggad, men lite nervös, tjej. :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0