Dålig timing

Som man bäddar får man ligga sägs det. Och när man inte kan hålla sig borta från underbara, söta barn med en virusinfektion så får man skylla sig själv. ;) men det var det värt! Går ju inte att låta bli att gosa med "mosters" älskling. :) och förhoppningsvis så mår jag bättre tills imorgon, så jag inte missar examenshögtiden. :P fast jag kommer gå dit även om dom måste bära upp mig på scenen. ;D haha!

Liten update för dom som funderat vad jag gjort dom senaste dagarna. ;) 

I måndags myste jag här hemma, följt av ett pass bodyattack. :) sen på tisdagen jobbade jag, och sen på kvällen träffade jag Emelie och saga, så vi åt sushi. :) inte Saga dock, för hon är på tok för liten för sånt. :D 

På onsdagen hämtade Emelie och Henke upp mig så jag blev med dom till Forshaga. :) där umgicks vi en sväng och sen åkte jag och Emelie till råda på fotbollsträning. :) och OJ vad länge sen det var jag spelade! Men OJ vad roligt det var! :D fast jag fick väääääldigt ont i mitt knä. :( det var knappt att jag tog mig in i bussen efteråt. :( men det går över. ;) 

Igår träffade jag Evelin på lunch och sen gick vi en sväng på stan. :) Emelie kom förbi en sväng också med kläder som jag eventuellt ska låna på högtiden imorgon. :) jag är så tacksam för mina underbara vänner! :) 

Sen på kvällen så kom Marcus hem, vilket alltid känns underbart. :) så nu väntar jag bara på att han ska komma hem så vi kan dra in till stan och kolla på kläder. :) 

Ha en underbar helg godingar! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0