Flytthelg

Oh my lord, vad trött jag är! :P helgen har varit rolig, men väldigt utmattande, både psykiskt och fysiskt. 

Helgen började med att jag var barnvakt åt älskade lilla Saga, vilket gick jättebra. :) hon är ju så söt den där lilla tjejen, så det var bara mysigt. :) dock sov jag ganska dåligt natten innan så jag var ganska trött när jag var där. :P sen fick jag i alla fall skjuts hem, så jag slängde i mig lite mat, och därefter började jag bära ner alla mina saker ner för trappen. Mamma och pappa kom ganska sent, men då hade jag burit ner allt utom sängen, så det var bara att lasta i bilen och åka till första anhalten. Vilket var hos en kvinna som jag köpte ett barbord och två stolar av. :) sen åkte vi till Kungshamn, där jag köpte en soffa med divan av en supertrevlig tjej (vi kom dit vid midnatt, och hon var ändå supertrevlig). :)

Sen begav vi oss till Göteborg där vi övernattade. Återigen sov jag dåligt, för jag hade en kylbag i rummet som stod och brummade hela natten lång. Dessutom var jag väldigt nervös att någon skulle sno kärran, vilket också bidrog en hel del. :P 

Dagen efter åt vi riktigt god frukost, och sen åkte vi till Ullared, där vi shoppade loss. :) jag hittade en massa bra saker till lägenheten, så det var roligt. :D Marcus mötte också upp oss där, så vi fick umgås, vilket såklart gjorde allt mycket roligare. :) 

Efteråt åkte vi till Halmstad, där vi började bära in alla saker. Tack och lov för att jag har en hulkenstark pojkvän och pappa, för dom bar alla tunga saker. :P 

När alla sen var svettiga och skittrötta åkte vi till hotellet, där vi gjorde oss iordning och sen gick vi ut och åt mat. :)

Igår fick vi till stranden en sväng vid hotellet, och sen drog mamma och pappa hem. Så jag och Marcus gav oss ut på lite siteseeing innan vi plockade iordning här hemma, så nu återstår bara att få ordning på alla kläder, vilket känns skönt. :) Marcus stannade även här hos mig inatt, sånddt var skönt. :) dock sov jag dåligt inatt också, och det hjälpte inte direkt att grannen började borra i väggen kl 07.00 imorse. Stort SUCK på den säger jag bara!!! Och när jag fick för att säga till så öppnade dom inte. Morr... 

Så idag är jag helt död. :/ men jag ska ändå försöka komma ut en sväng sen, så jag kan gå och träna. Jag skulle behöva pumpa däcken i cykeln också, så det är bara att ladda batterierna nu. :) imorgon är för övrigt första dagen på nya jobbet, så det ska bli så sjukt spännande! Jag hoppas verkligen att det går bra! :P fast det brukar det göra. ;) 

Nu ska jag vila en stund. :P 

Bilder på lägenheten kommer sen. ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0