Mysmåndag

Idag fick jag njuta av en ledig måndag. :P det var inte igår det! :D och jag antar att det kommer ta ett tag innan jag får göra det igen. ;) 

Så idag sov jag ut, myste i soffan när jag åt frukost, plockade lite med saker här hemma och sen blev det bodyattack. :) åååh vad jag kommer sakna det passet när jag flyttar till Halmstad! :( fast ska jag köra det så måste jag byta gym. :( och jag gillar ju SATS! :/ men vi får se hur det blir med allt. :/ efter det superjobbiga passet (min rygg mådde inte så bra idag kände jag), cyklade jag till Ica och handlade. :) så nu har jag ätit lax och duschat. :) 

Imorgon blir det jobb i skåre, så jag ska försöka lägga mig snart. :) frågan är om jag orkar somna bara, med tanke på att jag sov såpass länge idag. :P fast det löser sig ju alltid. I "värsta" fall blir det två dagars jobb för mig den här veckan (jag har nämligen inte gjort mig tillgänglig för bokning tors och fre), så då gör det inte speciellt mycket om jag sover dålig en natt. :P men som det ser ut nu så är jag bara bokad imorgon. :) och har jag tur så mår Saga bättre imorgon, så jag får träffa mosters älskling och min älskade bästis. <3 saknar dom jättemycket nu. :( 

Nu ska jag försöka varva ner. ;) ha en mysig kväll godingar. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0