Samsung 40"

Äntligen börjar jag känna att det går åt rätt håll med förkylningen! :D jag har mer eller mindre ingen feber nu, och jag kan nästan sova om nätterna. ;) så det är ju bra! :D dock tar det typ 20 min innan jag kan andas igen på morgonen. Och jag har antagligen förbrukat en hel regnskog med alla papper jag fått snyta mig i. :( äckligt, men nödvändigt. 

Igår tog jag mig ut en väldigt snabb sväng med Emelie till elgiganten för att hämta ut min nya TV. :D hade det inte varit för henne så hade det aldrig gått, för det var knappt att jag kunde ha kläder på mig, för hela huden gjorde ont (tack för den febern!). Vi bokstavligen åkte dit, hämtade TVn och åkte hem. Sen var jag helt slut. :P vilket innebar att Emelie åkte hela vägen från Forshaga för att skjutsa mig en mil. DET är vänskap det! :D hon är verkligen världens finaste min underbara Emelie. :) jag får se till att bjuda henne på mat som tack framöver. Och nu börjar jag nästan känna mig som människa igen, så då är det inte helt omöjligt att jag kan få till det. ;) 

Fast både igår och idag har jag varit i ett koma-liknande tillstånd. Bortsett från dom gånger som jag kommit på lite saker som har med flytten att göra. Det är ju inte ens två veckor kvar innan jag flyttar, så det är en hel del att ta tag i. Och många frågetecken som ska redas ut. Men jag tror jag börjar få koll på en hel del. Dock kan jag inte ta alla beslut själv. :P vi är ju trots allt två i det här förhållandet. ;) 

Imorgon hoppas jag ha än mer energi än idag. :) 

Ha en bra kväll godingar. :) 

Nya Tvn. <3

Sjuk men glad tjej


Önskar att min älskling var hemma så jag fick snosa på honom, men jag får hålla mig fram tills fredag. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0