Skitdag

I onsdags så låg jag i soffan hela dagen. Jag orkade verkligen inte göra nåt!! :( egentligen skulle jag träffa Anna, men jag orkade verkligen inte. :( så det hände ingenting den dagen. :/ 

Igår orkade jag nästan vara människa i några timmar, så jag träffade fina Hanna på lunch, och sen kollade vi lite på stan och sen åkte vi till Ikea. :) sen kom fina bästis på besök med Saga så vi hade myskväll. :) så det var en väldigt bra dag!! ;)


Men den gör dagen har varit sååå jäkla dålig. :( jag jobbade i Rud, där vi var en person kort, och vi båda som jobbade är vikarier. Och båda har varit rejält sjuka, och ingen av oss var riktigt frisk. Och hon jag jobbade med är inte BMA, och har inte jobbat på länge, så det mesta ansvaret låg på mig. Så självklart kom det hur mycket patienter som helst, det var uppkörning av kontroller och en massa andra specialsaker. Som bara krånglade. Meeeen vi klarade av det i alla fall. Knappt. 

Sen när jag kom hem så somnade jag i Marcus armar och bara låg däckad i ett par timmar. Han är verkligen underbar min älskling. <3 så tack vare honom så blev min dag helt plötsligt mycket bättre. ;) nu är det bara myskväll resten av dagen. :D båda är helt slut nu, så vi blir nog inte långrandiga. ;) 

Hoppas att ni får en bra helg fina vänner! :) 

Swedish festive drink. ;D

Busungen min <3 


Sliten tjej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0