Vecka 10

Tänk vad tiden går fort! :P det har varit fullt upp dom senaste dagarna, fullt med patienter på förmiddagarna, sen har det lugnat ner sig lite. Men när det kom nån så kom dom i skov. Vilket suger. :P men det har gått bra i alla fall! :) jag har även haft fullt upp med att fixa andra saker (mest inför flytten osv), men jag börjar få koll på läget känns det som. :) dessutom har jag fått erbjudande på en lägenhet i stan (26kvm i andrahand), så det känns skönt. :) då vet jag att det ordnar sig i alla fall. :P 

Marcus var ju också och kollade på en lägenhet igår, så jag väntar på svar därifrån. :) annars så skulle jag ha kört bodyattack igår, men tack vare en överdos koffein så blev kroppen helt ut balans så jag fick stanna hemma. :( men idag körde jag en timme kondition i alla fall. Vilket jag inte borde ha gjort, med tanke på att jag känner mig lite krasslig den senaste tiden (mitt blodvärde har gått ner ganska rejält också, så jag misstänker att det har med det att göra). Men nu är jag hemma och myser igen. :) egentligen skulle jag ha träffat min älskade bästis imorgon och blivit med på fotbollsträning, men mosters älskling är sjuk, så vi får försöka ses nån annan dag istället. :( fast det blir nog bra ändå. :) eftersom mina planer blev inställda, så föreslog Hanna att vi skulle ses imorgon istället när hon hörde av sig idag, så det är ju skoj! :) alltid kul att umgås med Hanna också! :D så det ser jag fram emot. :) sen på torsdag är det bara packning och städande som gäller innan jag åker till Sthlm. :D plus lite andra saker som ska fixas (mitt hår inräknat). 

Så det är fullt upp! :D hoppas att allt är bra med er i alla fall. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0