Dexter

idag har jag haft en sååå slapp dag! :P jag vaknade, låg kvar i sängen och kollade på tv, åt frukost och sen gick jag ut och solade. :) jag började även läsa boken "Fifty shades of Grey", så det ska bli roligt att se om den verkligen är så bra som dom säger. :P fast det återstår att se. ;) 

Efter ca 2,5 timme gick jag in igen, vilket var tur, för min blekvita kropp hade tagit åt sig betydligt mer färg än vad jag trodde. Så nu är jag sådär vackert rosa som man kan bli. ;) men det går säkert över om ett par dagar. ;) 

Nu ikväll så har jag laddat upp med dricka och en pizza från Verona. På vägen hem träffade jag även min granne och hans franska bulldog Dexter, så jag fick snosa lite på honom. Hunden alltså, inte grannen. ;) han är sååå söt!!! Han grymtar lite som en gris, och är jättesnäll. Dock verkade han något mer intresserad av min pizza än av mig, men det väljer jag att bortse från. ;) så det var mysigt! Dessutom så går "Baksmällan 2" på tv, så min kväll är räddad. ;) imorgon blir det städ-/fixardag. :D 

Hoppas att ni får en mysig lördagkväll! :)

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0