Efterlängtad vila

Vilken vecka det har varit! :P jag tror majoriteten av mina kollegor har haft en stundtals tuff vecka, däribland jag. :P Därför tänker jag se till att gå en lugn och mysig helg, så jag får en chans att ladda batterierna. :) så till veckan är vi glada och pigga igen! ;D 

Igår stämplade jag ut lite tidigare (har redan samlat på mig en väldig massa flextid), så jag fick en liiite längre helg. :) så då passade jag på att träna. ;) det fick bli ben och axlar. :) 

Nu sitter jag bara och laddar inför ett nytt träningspass. :) frågan är bara om det blir kondition eller rygg/biceps/mage. Just nu känns det som om det mest beror på temperaturen i gymmet. ;) dessutom kollar jag lite på resor till New York i slutet på sommaren/början på hösten. :) 

Spännande va?! :D 

Känslan igår ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0