Fifthy shades of red

Det blev allt ett pass på gymmet igår. :) jag testade det andra Nordic wellness gymmet här i Halmstad (mindre gym som alltid är öppet), och det var faktiskt bra! Inget superställe att köra cardio på, men väldigt dugligt med allt annat. :) därför valde jag att köra rygg/biceps/mage igår, och sen gjorde jag premiärturen på Hemköp inne i stan. :) 

Dom fick nämligen stänga för ett tag sen, då dom hittade asbest. Men nu är det äntligen öppet igen! :D perfekt när det går att springa in lite snabbt och köpa småsaker på väg hem från jobbet. :) något jag måste göra imorgon. ;) jag solade nämligen idag, så nu är jag sååååå röd! :D haha! Får be till Gud att det har gått ner lite tills imorgon, eller att jag lyckad sminka över det, annars kommer jag att skämmas ihjäl! :D 

Men men. :D det är inget att göra åt nu. :P 

Annars har jag som vanligt haft en fixardag idag, så jag är redo inför morgondagen. :) 

Ha en underbar kväll fina ni! :) 

Lördagsmys :) 

Mamma och hennes morsdagpresent <3


Osminkad och vackert röd. Jag använde ett väldigt bra filter för att dölja det kan jag säga! :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0