Gymterapi

Idag har jag varit bitter. Eller åtminstone bitter för att vara mig. :P och jag var inte på solskenshumör igår heller. Så dom senaste dagarna har jag känt mig extremt omotiverad till det mesta. :/ framförallt till att jobba. :( vanligtvis så tycker jag att det är roligt att vara på jobbet, men dom här dagarna så har jag inte varit nöjd. :/ fast det blir säkert bättre imorgon. 

Men idag blev jag så irriterad så jag gick till gymmet och körde skiten ur bröst och triceps. :P så nu känns det bättre! :) dessutom kom en jättetrevlig tjej fram till mig idag när jag tränade och sa att hon tyckte att jag hade så snygg hållning. :D vilket gjorde mig superglad såklart. :) 

Igår efter jobbet gick jag till biblioteket och lade min röst inför eu-valet. Alla som har rätt till det, borde verkligen rösta! Men nog om det. ;) 

Imorgon är det sagt att det ska bli suuupervarmt här i Halmstad, så det är tunna kläder som gäller! :) fast det var riktigt fint idag också. :) 

Nej, nu ska jag vältra mig i lite självömkan. ;) ha en bra kväll godingar! :)

Den här bilden lyckades faktiskt få mig på bättre humör. Hoppas den har samma effekt på er. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0