La couronne

Hej alla glada! :) 

Long time no see! ;) eller ja, det är ju inte sååå länge sen sist. ;) 

I söndags tvättade jag, diskade osv. Dock hamnade i telefon halva kvällen, så jag hann tyvärr inte handla nån mat. Men lyckligtvis så kom Marcus hit på måndagen, så han hjälpte mig med min tv, plus att jag dock skjuts till Ica. :) så där kunde jag köpa en massa goda ekologiska varor. :) fast jag missade att ta med ädelost, för jag tänkte göra en riktigt god pastarätt. Men det får bli till veckan istället. ;) 

Det var i alla fall väldigt mysigt att få hit Marcus, för vi har knappt setts den senaste tiden. :( men det kommer bli bättre framöver. Hoppas jag... ;) vi ska i alla fall ses nu i helgen, så det ska bli riktigt roligt. :) så nu håller vi tummarna för fint väder! ;D 

Igår hade jag bara ett mål: hålla mig vaken tills jag slapp skämmas allt för mycket för att jag somnade. ;) vilket gick ganska bra ändå. Enda nackdelen med längre dagar är att det känns så pinsamt att lägga sig tidigt. :P 

Och idag är det lite samma sak. :P fast jag har varit iväg på massage idag också, så det var verkligen underbart. Och välbehövligt! :D en timmes thai oljemassage blev det på la couronne. Något jag verkligen kan rekommendera! :D nej, nu får det bli duschen. Imorgon tänkte jag göra mig en tur till nordic wellness och träna. Wish me luck! ;D

Puss på er godingar. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0