Mot alla odds

Idag tog jag mig iväg på träning mot alla odds. :P lång dag på jobbet, omotiverad som få, och SPÖREGN! :P jag var helt dränkt när jag kom fram, och tro mig, varenda fiber i kroppen bad mig att gå hem och ta en lång, varm dusch istället. :P 

Men jag gav mig inte. :)

Så det fick bli ben, axlar och mage på Nordic wellness här i Halmstad. :) och jag var mer än nöjd! :D mitt knä krånglar lite dock, men det gäller bara att bygga upp musklerna igen så blir det förhoppningsvis bra igen. :) 

Nu ska jag snart lägga mig (jag veeet! Pensionärsvarning på den!) :D men vila är lika viktigt som träning och kost. :) så se till att få era åtta timmar om dagen. ;P

Imorgon är det äntligen fredag igen. :) och jag får finbesök. ;) åååh vad jag längtar! :D

Sov gott godingar! :) 

Världens godaste äggröra med bacon och ett äpple. :D mumselimums <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0