Prins Bertils stig

Min dag igår började fantastiskt bra. Trött som få, så lyckades jag inte hitta mina hemnycklar när jag skulle till jobbet. Paniken kom krypande, och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. 

Då slog det mig...

Och jajjemän, mina nycklar satt vackert kvar i låset på utsidan av lägenhetsdörren. Sååå dum!! :P tack och lov för ärliga grannar säger jag bara. ;P 

Hela den där incidenten gjorde mig på riktigt dåligt humör, så jag kände verkligen inte för att gå till jobbet. Så jag tänkte ta bussen istället, eftersom det var så synd om mig. Vad händer då? Jo, bussj-velin åker 2 min tidigare, så jag missade den precis. 

F U C K också. 

Dessutom visste jag att vi hade ap-många givare den dagen, och min pärla A-C har ju gått i pension, vilket jag visste skulle komplicera saker och ting (hon är en stjärna i mottagningen nämligen). Och jodå, jag fick börja dagen med att vara både i tappen och i mottagningen. 

Men sen blev det lite bättre. :) jag fick en craft t-shirt från region Halland (skitsnygg!), givarna gick bra och jag fick gå hem tidigt. :) så jag gick på sightseeing i stan, och hittade hemmakväll där jag köpte dricka, en liten chokladkaka och popcorn. :) myskväll alltså. ;)

Idag vaknade jag halv åtta och kände mig pigg. :) varpå jag hann tänka: åååh vad härligt att vakna såhär tidigt och vara pigg. 

Sen vaknade jag igen vid halv nio. :P 

Det blev en långfrukost, och sen begav jag mig ut på en lååååångpromenad. På 2,5 timme. :D jag bestämde mig för att gå en sväng på prins Bertils stig. :) 

Solen sken, kroppen kändes pigg, och det kändes som om jag kunde gå hur långt som helst. :) men 16km senare så började magen kurra, så då gav jag mig. ;) eftersom jag vek av stigen ett par gånger så var mina skor fyllda med en halv sandlåda grus, men det var det värt. :) 

Till kvällsmat blev det en pizza med massor av grönsaker på, vilket var supergott. :) dessutom köpte jag med en cola zero. Och fick en polsk cola zero på 2.25 liter. Vilket kändes... Intressant? :S 

Så hör ni inget mer från mig, så är det för att jag har blivit förgiftad av polsk dricka. ;)

Ha en bra kväll godingar! ;) 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0