Sönderbränd

3 tuffa dagar är nu äntligen över. :) förmiddagarna har varit väldigt stressiga nu på jobbet, då det varit fullpackat med blodgivare. :P men jag tycker att vi har löst det riktigt bra ändå. :) fast det känns jäkligt skönt att veta att jag är ledig imorgon :)

Då ska jag träna och städa, för på fredag så kommer min sköna böna Emelie och mosters lilla älskling Saga hit. :D gissa om jag längtar?! :D hela helgen så blir det alltså bästismys, och ingen är lyckligare än jag. <3 

Annars så har jag fått vila från träningen då jag varit tokröd över hela kroppen. :D men idag blev det äntligen ett bröst/tricepspass. :) och för att fira det så bjuder jag på lite (enligt mig) roliga bilder! :D 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0