The beast

Ajajaj... Jag som skrev att jag skulle berätta om min vecka. :P och även om jag känner mig som Hulken på anabola just nu, eftersom jag lyckats vara vaken så sent idag, så vette fasen om jag inte får kasta in handduken och snosa ner mig i sängen nu. :P 

Samtidigt är jag en sån person som gärna håller vad jag lovar, och då vill jag ju inte göra nån nyfiken själ besviken. ;) 

So here goes. ;) I måndags så jobbade jag en kort dag och blev hämtad av Marcus vid sjukhuset. :) därefter åkte vi till Hemtex där vi köpte två gästkuddar, en ny kudde till Marcus, samt ett täcke till honom. Han snodde nämligen mitt hela tiden, så jag fick sätta ner foten tillslut. ;) 

När vi kom hem sen så lagade min snutt mat, medan jag fick ligga på soffan och vila (som det ska vara ;P). På kvällen gick vi ut på en långpromenad på en mil (prins Bertils stig), och det var så mysigt! :) 

Dagen efter jobbade jag åter igen, och precis som dagen innan så hämtade Marcus upp mig, lagade mat åt mig, men sen var han tyvärr tvungen att åka tillbaka till ringhals för jobb :( men vi fick ändå flera underbara dagar tillsammans, så jag ska inte klaga. ;) 

Sen har det varit ganska samma visa. Jobb, skratt och mys. Dock ingen träning, för jag har haft väldigt ont i ryggen dom senaste dagarna. :/ men det börjar bli bättre tack och lov! :) och när man är omgiven av underbara blodgivare (alla kanske inte är underbara, men dom flesta är det), så är det svårt att inte vara glad ändå. :) häromdagen fick jag frågan hur jag kunde vara så sprudlande och glad så tidigt på morgonen. But hey! That's just me. ;) 

Nu känner jag att jag har gjort mitt för idag. :) och jag förtjänar min efterlängtade sömn  

Hoppas att allt är bra med er godingar! ;) 

Världens bästa jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0