80-talet

Med tanke på att mina ögon svider av trötthet nu, så blir detta ett väldigt kort inlägg. 😜 

Tågresan hem gick väldigt bra, även om jag kom hem ganska så sent. Måndagen var det kvällstappningen som gällde, och jag var i komponentrummet. ☺️ Tråkigt nog slutade jag precis när det började bli saker att göra, så jag stannade kvar en stund extra för att hjälpa till så gott det gick. När jag kom hem så hade jag svårt att varva ner, så det blev åter igen en natt med alldeles för lite sömn. 😓

Igår var vi ett gäng som drog iväg på quizkvällen på bulls. Igår gick det dock inte lika bra, för temat var 80-talet, och alla i mitt lag var för unga för att minnas nåt från den tiden. Fast några rätt fick vi allt! 😜 jag får skylla på att jag var ur form, pga av influensasprutan jag fick igår. 😂💕👍 

Idag har jag varit helt slut som människa. 😮 sömnbristen har tagit ut sin rätt. Så det blev ingen träning idag (såååå jäkla surt!), utan jag har spenderat kvällen med att mysa och laga mat. Det blev en fisksoppa med lax, räkor, apelsin och saffran. Supergod! 😃 nu ska jag ÄNTLIGEN sova. 

Imorgon kör vi igen! 💪👌


Såhär kände jag mig igår när jag beställde mat 😜✌️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0