Cheerleader

Vilken vecka!! 😃 trots att jag blev sjuk i början pĂ„ veckan, sĂ„ har jag Ă€ndĂ„ orkat jobba. Vilket jag Ă€r vĂ€ldigt glad över! Fasen vad jag Ă€lskar mitt jobb alltsĂ„. â˜șïžđŸ’— sjĂ€lvklart Ă€r inte alla dagar guld och gröna skogar, men jobbet i sig Ă€r vĂ€ldigt roligt och jag Ă€lskar mina kollegor och mina fina blodgivare. SuperhjĂ€ltar Ă€r vad dom Ă€r! SĂ„ det kĂ€nns knappast som att det kan bli bĂ€ttre. â˜ș 

Eftersom jag har varit sjuk hela veckan sĂ„ har det tyvĂ€rr inte blivit nĂ„gon trĂ€ning för min del. Vilket suuuuger! 😓 men men. IstĂ€llet sĂ„ har jag fĂ„tt Ă€gna onödigt mycket tid till adventspynt. NĂ€rmare bestĂ€mt fundera pĂ„ hur jag vill pynta i min lilla skolĂ„da. 😂 Tillslut bestĂ€mde jag mig för att slopa tidigare traditioner och köra pĂ„ vitt/guld/koppar och silver. SĂ„ jag hoppas att det blir bra! Jag har i alla fall bestĂ€llt hem lite saker, sĂ„ fĂ„r vi se hur det blir. 😃 fast om det blir som jag vill sĂ„ blir det nog jĂ€kligt bra Ă€ndĂ„. 😍

TyvĂ€rr fĂ„r pyntandet vĂ€nta tills efter första advent, dĂ„ jag för tillfĂ€llet sitter pĂ„ ett tĂ„g hem till VĂ€rmland dĂ€r det ska mysas med mina Ă€lskade snuttisar. 😃💗💗💗 pappa plockar upp mig i Karlstad i vanlig ordning och sen Ă€r det fullt ös. OcksĂ„ det i vanlig ordning. 😜 

Hoppas att ni fĂ„r en helt underbar helg finisar. Vi gĂ„r mot en otroligt vacker tid pĂ„ Ă„ret, sĂ„ passa pĂ„ att njuta. 😍😘 det ska jag göra i alla fall. 💗💗💗

Lyktor frĂ„n ÅhlĂ©ns. 💕

Inspiration




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0