Dum och dummare 2

Då var det helg igen!! Och snart är det advent. Vart tar tiden vägen egentligen?! 😮 

Gårdagen spenderades i alla fall i goda vänners lag. ☺️ Jag, Sudden, Branko, Stina och Annika möttes upp efter jobbet och gick och käkade på Freddies sportbar här i Halmstad. Det positiva var att maten var väldigt god (jag åt hamburgare och sen creme brûlée. Supergott!). Det negativa övervägde dock, då dom dels slarvat bort vår bokning, så vi fick trängas vid ett pyttebord, dels glömt informera att man bara kunde äta buffé eller hamburgare, och sen var serveringen väldigt seg. Vilket ledde till att vi fick skippa biogodiset. 😕 så jag vette fasen om jag går dit igen. 😕 

Bion vi såg var dum och dummare 2. Och den var riktigt rolig! Inte lika bra som ettan dock, men det är ju ganska förståeligt. 😜 

När jag kom hem så sved ögonen som bara den, och efter en snabb dusch så fick jag äntligen lägga mig i min varma säng. 💗 sen sov jag. Lääääänge. 😜

Annars idag så har jag kollat på new girl och dreglat över Julian Morris. 😍 och även om jag mer än gärna hade stannat kvar i mina mjukiskläder och kollat på sexiga killar resten av dagen, så kallade gymmet på mig. ✌️

Så det fick bli ett ben och axelpass. ☺️ Så jag började köra benpress där jag körde 10 reps på 300 kg i set 5. Vilket kändes helt okej. ☺️ Sen var det en man som kom fram och skämtade med mig om det fanna vikter så det räckte åt mig, och sen frågade om jag höll på att tävla i styrkelyft. Så det tar jag som en komplimang! 😃 

Efteråt körde jag bencurl, benspark och sen avlutade jag med thrusters. Sen gick jag över på axlar. ☺️ Nu är det dags för mig att skutta in i duschen och sen röjja up lite här hemma, då jag ska få besök ikväll. 😃

Hoppas allt är bra med er snuttisar! ☺️

Mums. Alltså verkligen mums. 😍

En till. Bara för att han är skitläcker. 😏


Jag kan definitivt överväga att falla om det finns en sån där snygg kille i närheten som kan fånga mig. 🙈😜 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0