Game of thrones

Nu sitter jag här och bara njuter. Efter en del missöden efter jobbet, så beslutade jag mig för att skippa träningen idag. Istället blev det en lång, varm dusch. Efterföljt av en hårinpackning, ansiktsmassage med olja, mjukgörande behandling för läpparna samt kroppsbehandling med min underbara bodybutter. Så nu kommer jag att vara supermjuk imorgon. 😜 

Helgen har varit underbar. ☺️ båda passen på lördag gick bra, och sen på kvällen bjöds jag på tacos hemma hos underbara Sudden. Dessutom kollade vi på film, så det var en jättemysig kväll. ☺️ 

Söndagen spenderades i soffan med Game of thrones och tvättning. Japp! Jag har börjat kolla på game of thrones. 😮 Så där rök mitt sociala liv! 😜 det lilla jag hade vill säga. 😄 

Så vill ni mig något så kan ni lika gärna ge upp nu. Åtminstone i några veckor till 😜✌️💕 

Puss på er godingar 😘

Drömmen. Ett dubbel-dubbelvikt chips! 

Just keep swimming, just keep swimming 🙈🐠🐟🐬



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0