Let's be cops

Är det bara jag, eller går tiden väldigt fort just nu?! 😶 

I onsdags lagade jag iordning en supergod soppa när jag kom hem. Den innehöll lax, räkor, saffran, apelsin palsternacka mm. Så den blev supergod! 😍 egentligen hade jag velat träna, men både onsdag, torsdag och idag så har kroppen sagt ifrån. Dels på grund av sömnbrist, dels på grund av influensasprutan. 😕 men men! Hellre ett par dagar från träningen än att ligga här ensam och vara jättesjuk. 

Igår mös jag till det och kollade på filmen, let's be cops. Den var skitrolig, och jag skrattade näsan hela tiden. 😃 så den rekommenderar jag. 

Idag är det ungefär samma sak som gäller, bortsett från att jag har julmust, och jag tänkte lägga mig pinsamt tidigt. 😜 men det är mitt liv, så jag gör det jag vill. 😏👍 

Ha en underbar kväll godingar 😜✌️💗 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0