Liseberg

Lördagen var så mysig så jag vet knappt vart jag ska börja!!! 😍

Jag tog tåget vid lunch upp till Gbg, där min fina vän Line mötte upp mig vid stationen. Sen drog vi runt och kikade i affärer, och jag råkade visst köpa en ny tröja (oooops!). 😏 Sen tog vi en fika och gick runt i stan. Senare på eftermiddagen drog vi till en tapas-restaurang som heter Mañana och åt mat. Jag valde ut blåmusslor, smördegsrullar, baconlinade dadlar samt getost med färsk rödbeta och ruccola. Oh my lord va gott det var!!! 😮 Fast nästa gång ska jag ta korven, för jag fick smaka en bit av Line, och den var gudomligt god. 😍 dessutom delade vi på en gigantisk kanna sangria, något jag också kan rekommendera! 😜 

Efter maten promenaden vi till Liseberg där vi gick runt och kollade på alla ljusen osv. Jag älskar verkligen jul på Liseberg, även om jag vara varit där nån enstaka gång innan. Dock blev jag ganska chockerad över hur fräcka vissa är. Det var bl.a. Ett gäng tjejer som gick till VARJE stånd och ville provsmaka allt. Och då menar jag allt. Sen köpte dom inget. Så jäkla dålig stil. 

I alla fall! När vi myst runt där en bra stund så tog jag tåget hem. Varpå jag totaldäckade när jag kom hem. 😜✌️ Men det var verkligen en fantastisk dag! ❤️

Dagen efter var min obligatoriska myspysdag där jag bara kollade på Game of thrones och tvättade kläder. ☺️ Så underbart! 

Igår hade jag sovmorgon och började dagen med att dra till gymmet och köra ett härligt rygg- och bicepspass. ☺️ Fast jag måste öva mer på att göra chins, för där vill jag verkligen utvecklas. Sen var det dags att dra till jobbet där  vi hade kvällstappning. Enda tråkiga med gårdagen var att jag hade svårt att varva ner efter jobbet, så jag har varit väldigt trött idag. 😕 men det har ändå flutit på superbra, så jag kunde tom sluta tidigare. ☺️ 

Så här ligger jag nu, i vanlig ordning, och bara myser. ☺️ Imorgon är det jobb och BodyAttack som väntar. Och jag kan inte säga annat än att jag längtar! 😍 kanske längtar liiite mer efter träningen, men jobbet är kul det med. 😜✌️ 

Hoppas att ni får en underbar dag godingar. ☺️💕

Fika

Taaaaaapas!!



Bara för att. 😜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0