Nerver av stål

Min mage håller bokstavligen på att explodera. 😂 jag var så genuint hungrig och trött efter dagen BodyAttack, så jag har druckit ca 2 liter vatten nu, ätit både fisksoppa och en bit osötad smörgås med ost på samt druckit en proteinshake. Så jag är sååååå mätt! 😮

Gårdagen var helt okej. En kollega fyllde år häromdagen, så hon bjöd på tårta. 😄 mysigt värre! Efter jobbet körde jag bröst 😏 och triceps. ☺️ Det gick ganska segt, men det är alltid skönt när man får jobba lite. 😄 

Den här dagen började mindre bra kan jag säga. När jag kom till jobbet var det redan två blodgivare som väntade, varav en av dem är en av våra mest svårstuckna givare. Det finns bara två på jobbet som får sticka henne, men då ingen av dem var där så föll lotten på mig. 😓 jag kan ärligt säga att pulsen steg rätt så rejält, och jag blev riktigt stressad. Men banne mig om jag inte fixade det!!! 😜✌️ Så jag blev riktigt stolt just då. ☺️ Resten av dagen flöt på bra, och jag hade nyregistreringar hela eftermiddagen. Men det gjorde inget, då vi blev bjudna på supergod mat idag. Dessutom var allt redan framdukat, så det var bara att sätta sig och äta. Vilket passade mig perfekt idag. 😜👍 efter jobbet drog jag till gymmet och körde som sagt bodyattacken. 

Och jag säger som jag brukar: 

FASEN VAD JAG ÄLSKAR DET DÄR PASSET!! 😍❤️😘

Nu ska jag vila. Och kolla på tv. Tills jag somnar. 😜 myspys helt enkelt. 😄







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0