Vattenbrist

Dom senaste dagarna har jag känt mig väldigt trött och hängig. Vilket kan bero på att jag har väldig ont i ryggen nu, men oavsett så har jag haft en stubin som knappt skulle varit synlig i ett  elektronmikroskop. 😑 fast det är bara att bita sig i tungan och köra på. Tack och lov så har jag fått vara komponent, så jag har kunnat pyssla för mig själv. 😜 

Idag körde jag ett lätt ben- och axelpass efter jobbet. Fast när jag kom hem från träningen så visade det sig att vi inte hade något vatten i huset. 😱 Så. Jäkla. Surt. 

Så jag fick byta till något fräschare kläder så jag åtminstone kunde sätta mig ner en stund. ☺️ Nu sitter jag dock nyduschad och nöjd i soffan med min julmust. 😜 så det känns underbart. Kvällens motto lyder: våga vägra kläder! 😜

Ha en mysig kväll godingar 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0