Wroooom

Vilken helg! 

Det började med att jag kom hem på torsdagen och hade en väldigt snabb myskväll med mammsen och pappsen. :) dagen därpå gick jag upp och tänkte ta bussen till Karlstad, för jag skulle träffa söta Hanna på lunch. Men turligt nog för min del så körde Christoffer förbi när jag stod och frös vid busshållsplatsen, så jag fick åka med honom istället. Så det var skoj!

Sen hade jag och Hanna ett par mysiga timmar tillsammans innan det var dags att ta bussen hem. Väl hemma fick jag styla mamma inför kvällen, och sen skjutsa dom till Sunne där det var personalfest. När jag släppt av dom drog jag hem till Munkfors, åt ett par tekakor och ett äpple och sen drog jag till Hagfors för att hälsa på min fd svärmor. Så där spenderade jag min kväll och hade det riktigt trevligt. :) 

På kvällen sen fick jag åka och hämta upp mamma, pappa och Malin från festen, och rolig som han är, så satt pappa hela vägen hem och kallade att han var kartläsare åt "rally-Ljunggren". ;D men vi kom hem i alla fall. :P så det kan inte ha varit allt för illa i alla fall 😜 sen dog jag totalt när vi väl var hemma. 

Jag är inte van att åka sådär, så det tar hårt på krafterna! ☺️

Tyvärr blev det inte många timmars sömn, för dagen därpå var det bara att sätta sig i bilen igen och köra till Karlstad med älskade bästis. Så vi shoppade (jag köpte bl.a. En orange klänning, så den var jag supernöjd med!), fikade och sen åt vi frozen yoghurt. Mumsigt värre!! Dock råkade jag ha i lite för mycket yoghurt, så jag fick inte i så mycket topping. Oh well! ;D sen köpte vi med sushi hem, så jag fick gosa på underbara Saga. Som jag längtat!!! 💗💗💗 sen kom Henke och Ante och umgicks med oss också, så det var en helt underbar dag. ☺️ På kvällen sen åt jag och pappa pizza och bara myste. ☺️ 

Idag fick jag besök av min goa Sandra och söta Nellie, så det var fullt ös! 😃 men även jättemysigt, för det var evigheter sen jag såg dem sist. 😓 farmor och mormor kom också förbi en sväng, så det har varit full rulle heeeela helgen. 😃💪

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Halmstad igen. ☺️💗 det känns tråkigt att åka, men samtidigt så ska det bli skönt. Min vardag finns i Halmstad, och när jag är hemma i Värmland så påminns jag nästan ständigt om Marcus, och dom såren gör fortfarande ont. Men när jag är hemma så kan jag fokusera på mitt. Vilket är bra. ☺️ 

Nu är mitt största bekymmer dock vad jag ska hitta på i en timme när jag byter tåg i Gbg. 😕 får fundera lite på det. 😜

Hoppas att ni har haft en underbar helg godingar. 😉💗

Rockade min snygga t-shirt (som jag fick när jag lämnade blod sist) under helgen. 3 av 100 är blodgivare i Sverige. Så skärpning nu! 

Mangoyoghurt med blåbär, hallon och nutella. Awesome! 


Bebismys

Kärlek på en tallrik 😍😍😍



Kommentarer
Postat av: Lasse

Sån vill ja ha ,,,tröjan Fin

Svar: Ja den är väldigt härlig Lasse! Får se om finns några kvar när du kommer nästa gång.
Jeanette

2014-11-03 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0