Ägget

Oh my lord. Idag mår jag som jag förtjänar! :P tack och lov för julmust och min underbara säng säger jag bara! ;D fast det var helt klart värt det. 

Jag hade en superbra dag med min underbara Emelie igår, där vi först var till Systembolaget, och sen åkte till Helsingborg. Där blev det en supermysig tur på Ikea, så jag köpte 4 badlakan med tillhörande små handdukar, glas, slickepot, galgar, små pajformar, garderobslådor mm så ett par tusen fattigare blev jag men desto lyckligare. ;) dock måste jag fixa förvaringslådor så jag kan organisera allt jag inte använder. 

När vi kom hem hälsade vi på Emelies syster Cissi, där vi blev bjudna på nybakade bullar. Mumsigt! Sen handlade vi mat och gjorde iordning här hemma. :) sen var det bara en massa vin och tjejsnack. :D

Efter ett tag så drog vi ut till Mårtensson där vi mötte upp några vänner till Emelie , så det var superkul! Kvällen slutade med efterfest hos mig, och när klockan var 05.30 så kom jag äntligen i säng. Såååå idag är jag segare än segast. :P jag skulle egentligen ha tvättat kläder, men det får jag göra under veckan istället. ;)

Nu ska jag återgå till min julmust och tv. Kan eventuellt bli en pizza sen också. ;) 

Hoppas att ni har haft en bra helg. :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0