Bästa känslan

Äääääntligen börjar det bli ordning här hemma! Igår plockade jag i gamla kläder, och dom sista lådorna med mina saker från Karlstad. Och det mesta fick åka upp på vinden faktiskt. 😆 Så nu är det mest bara småfixande kvar, så är lägenheten ren och fin igen. ☺️💕 

Vilket känns helt underbart. 😃 

Idag har det varit väldigt fullt upp. Vi har intensifierat tappningen, så vi har dubbelt så många blodgivare nu. Fast vi tappar bara fram till kl 9.15. Så det blir fullt ös fram till fikat, sen dör det ut totalt. ✌️

Så det är lite speciellt. 😜 efter jobbet drog jag till gymmet. ÄNTLIGEN! Har inte tränat ordentligt på en vecka, så det behövdes nu. ☺️💕 det fick bli ett ben- och axelpass. Sååå härligt att få känna pumpen igen. Jag förstår verkligen inte folk som säger att dom hatar gymmet. Jag älskar att få köra ett riktigt bra pass! Och styrketräningen går bara bättre och bättre. 

Nu gäller det bara att klämma in lite cardio också. 😜✌️


"Lifting weights will make you look like a man" i call shenanigans 💪 


Tröttast i världen på jobbet 💃😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0