Chase me!

Måndag igen då! :) Och ny vecka innebär nya mäjligheter. :)
 
Igår sova jag på tok för länge, sen tvättade jag kläder innan det var dags för gymmet. :) Sjunde passet den här veckan. :) Så det kände jag mig väldigt nöjd med! :) Sen på kvällen kollade jag på "Transformers - Age of extinction". Den var... Sådär. :/
'
Idag var det jobb igen. :) Och jag har haft en bubblig känsla i kroppen hela dagen. Nej, ja pratar inte om gaser. Snarare busighet. :P Jag vill SÅÅÅÅ gärna busa med nån! :D Och den känslan har jag haft sen i lördags. :P 
 
Kort och gott så har jag känt mig såhär:
 
'
Men nu är jag bara trött. :P Efter jobbet fick jag en ryggbehadling av bästa Frida på Fysio Halmstad, så nu kanske jag får ordning på ryggen igen. :) Fast även om jag är trött så skulle jag ändå vilja busa lite. :P Så känner nån för att härja lite, så är det bara att höra av sig! :D Annars så får jag helt enkelt vänta några dagar, för på torsdag så åker jag ÄNTLIGEN hem till skogen igen. :D Då ska jag mysa med mina bästa. <3 Och busa ihjäl mig. :D
'
Nu ska jag äta jordgubbar. 'Cause that's what I do. ;D
'
Puss på er mina busfrön! :D
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0