Fallet

Shit vad död jag är nu! Det har varit fullt upp hela veckan, även om det funnits tillfällen med ren och skär tristess. Men med tanke på hur underbara människor jag har omkring mig, så känns det inte så hemskt ändå. 😜✌️ 

Men nu är jag trött. Höll bokstavligen på att svimma inne på komponent idag. 😳 jag vet faktiskt inte vad som hände. Helt plötsligt vek sig mina ben och huvudet snurrade till. Det var skitäckligt! 😦 sen var jag illamående och yr resten av dagen. Men jag kunde inte låta bli att gå till gymmet. Och där gick det trots allt bra, så det gjorde mig lite piggare. 🙏 Igår körde jag rygg och biceps, så idag fick det bli bröst och triceps. 💁 

Men nu är jag öm i kroppen. Tack och lov så är det fredag imorgon, och sen är det äntligen HELG!! Fattar ni?! Heeeelg! 💃🙌  ung och spännande som jag är, så tänkte jag mest sova. 😏😴 fast träningen kommer jag ändå hinna med. Och eventuellt så ska jag träffa Sudden på lördag. 😋 så det blir nog en grymt bra helg ändå! 😍

Om inte annat så är det ju inte långt kvar tills jag får åka hem till Värmland och snosa på mina älskade föräldrar och underbara vänner. Gissa om jag längtar?! 😍😄 

Ha en mysig kväll sötnosar 😘


Den här satt som ett smäck efter träningen idag. 😊 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0