Fru Winge

Hej alla glada! Hoppas att ni hade en bra kväll igår. ❤️ Själv däckade jag i soffan, vaknade sent, insåg att jag ville passa på att panta flaskor och drog iväg till maxi högskolan vid 22 på kvällen. Så rolig var min kväll. 👍

Fröken party strikes again! 😂

Fast när jag kom hem så såg jag på nya avsnitten av Supernatural och dreglade över Jensen Ackles. Oh my lord vad het han är när han spelar Dean. Så nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp. 😜 det eller en påse godis. 👍

Imorse gick jag upp tidigt, slängde på mig lite kläder och hämtade upp kollegan, Bodil, så drog vi två till Ullared. Resan gick toppenbra, men när vi kom hit höll vi på att smälla av! 😃 tack vare suverän bilkörning från min sida (host, host, harkel 😝), så lyckades vi ändå få en parkeringsplats. Men sen tog det stopp. Jag står ensam utanför Harrys nu och väntar, för Bodil lämnade mig med hennes kundvagn för att kolla på skor. 😉 hon klarar tydligen inte av köer. 😝 så här står jag nu och bara väntar. Och kommer antagligen få vänta en timme eller så till. 😁 

Tur att jag bott i Kina, så jag är van sånt här. ✌️ Fast det hjälper onekligen att ha en smartphone också. 😄 

Såhär kan man också spendera en lördag. 😜👍



Får roa mig med den här bilden så länge. 😂 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0