Händelselös dag

Efter en hel dag i soffan med serier, och städande/tvättande så finns det få saker att säga om den här dagen. 

Den har varit väldigt odramatisk, vilket passar mig perfekt. ☺️💕 

I den här tiden så behöver jag bara få läka. Och då orkar jag inte med negativet eller drama. Så jag tänker fortsätta göra sånt som gör mig lycklig. Vill jag spendera en dag i sängen, då tänker jag banne mig göra det. 💪 Jag kommer även fokusera på vad jag vill med mitt liv, och jag vägrar att nöja mig med mindre än vad jag förtjänar. Jag älskade Marcus mer än något annat. Jag hade kunnat göra vad som helst för honom. Han var mitt allt. Och jag förtjänar nån som känner samma sak för mig. Därför talade den här texten till mig extra mycket:





Men sånt är livet. Och äkta kärlek överlever allt. Och gör det inte det så är det inte äkta. 

Nog om detta. 😜 

Nu ska jag fortsätta tvätta lite. 💪 sen måste jag iväg och handla frukost inför morgondagen. 💗 

Hoppas att ni alla får en toppenvecka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0