Ironic

Traffic jams, when your already late. A non-smoking sign on your cigarette break. It's like ten thousand spoons when all you need is a knife. It's like meeting the man of my dreams. And then meeting his beautiful wife. 

Well isn't it ironic? 

Just nu skulle jag verkligen behöva en kniv. Bildligt talat alltså. Bättre att vara övertydlig här, innan nån får för sig att jag är deprimerad. 😜 För det är jag inte.😊 Jag saknar en kniv just nu bara. Och saknaden blir inte direkt mindre påtaglig när man sitter och kollar på "Twlight - Eclipse". Bella har två snygga killar som slåss om henne, och själv har jag en påse chips. 💪 Yeeeey... 😑

Igår blev det en tidig kväll för mig, och imorse mös jag till det ordentligt. Efter en stund begav jag mig ut på shopping. ☺️ Planen var att köpa nya skor inför hösten, men med tanke på att jag HATAR att köpa skor, så blev det istället en stickad tröja, tre par linnen, ett par mjukisbyxor, svarta jeans, duschtvål samt bodybutter från bodyshop och en ny duschboll. ✌️ Så lite shopping blev det ändå! 😄💕

Tidigare ikväll begav jag mig till gymmet. ☺️ Kändes som om jag lika gärna kunde åka dit och göra något vettigt där, istället för att sitta här hemma ensam. 😕 tyvärr är ryggen fortfarande åt helsike dock, så alla mina pass blir lite sisådär. 😁 dessutom lyckades jag slå mig själv på höftbenet med en 18kg hantel, så det kommer bli ett snyggt blåmärke där vill jag lova! När jag kom hem sen, efter att jag handlat lördagsgodis 👍, så klämde jag fingret i dörren och fastnade med jackfickan i trappräcket... 

På en skala 1 till 17 så kan jag säga att jag blev ganska ordentligt lett just då. 😜

Men nu sitter jag här nyduschad, nyskrubbad och luktar bodybutter, så jag ska inte klaga. ☺️💕 

Och trots att jag inte har min kniv, så har jag ändock min julmust. 😜💪 

Och jag älskar julmust. 😍❤️❤️❤️

Festklädd, och redo för en helkväll 😜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0