Ja må dom leva

Shajt vad tiden går fort! 😳 

Eftersom jag ska på fest ikväll så hinner jag bara med en snabb uppdatering här. I måndags fixade jag med alla mina saker här hemma, och lyckades få bort ca 1/5. Hejja mig liksom! 😓 på tisdag blev det rygg och biceps på gymmet, vilket kändes skitbra, även om jag kände mig lite småklen. 😜 sen på onsdagen hade jag med mig fina Sudden (hon kallas så) från jobbet så jag introducerade henne till gymmet genom att ta med henne på mitt bröst- och tricepspass. ☺️ Så det var riktigt kul! 😃 

Igår gick jag, Oskar, min superduperfina Emelie j (jag har ju turen att ha två fantastiska Emelies i mitt liv😍) och Mikael på bio. Vi såg "The Equalizer" och den var helt klart sevärd. En riktig killfilm dock. 😜 

Idag blir det som sagt fest, och imorgon blir det heldag med ev utgång med min favorithalmstadbo (dock bor hon inte i Halmstad för tillfället, men det är bara en petitess) 😄

Nu ska jag försöka få ordning på mitt jobbutssende till något som ev kan likna en människa. 😜✌️ 

Wish me luck! 😱😋 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0