Konfunderad

Imorgon är det fredag. Och ursäkta uttrycket, men vad fasen hände egentligen?! 😄 den här veckan har gått vääääldigt fort! Fast dagarna går fort när det blir en massa övertid och sen träning på det. 😉 

Igår började vi med det nya datasystemet, och jag var ju som tidigare nämnt i mottagningen. Dessutom hade jag nya blodgivare på em. Men det fick superbra! 😃 några småfel blev det ju såklart, men det löstes ganska fort. 😊 efter jobbet körde jag BodyAttack, och det är så jäkla kul!!! Älskar det passet. 💗 sen fick jag handla mat, för det var helt slut här hemma. ☺️ Då passade jag på att köpa en frukt, som jag aldrig smakat förut, nämligen Cherimoya. Antagligen var den omogen, för jag blev inte speciellt imponerad. Den var snarare svår att äta och smaklös. Oh well! Då vet jag i alla fall 😜✌️ 

Idag var jag i tappningen och härjade runt. Som vanligt. 😜😂👍 älskar när jag får busa med mina blodgivare. Sen hade jag åter igen nyregistreringar. 👍 efter nästan en timmes övertid så drog jag till gymmet och körde ett ryggpass. Jag skippade biceps eftersom klockan började bli mycket. 😕 

Nu blev jag helt plötligt fuktansvärt trött. Så jag lär somna vilken sekund som helst 😜 

Ha en underbar dag imorgon, och en fabulös helg! 😂💪 

Cherimoya


Den här stämmer nästan lite FÖR bra! 😂😂😂 kanske också skulle skaffa en sån där tröja? 😁💪 #ImSexyAndIKnowIt 😜✌️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0