Lawless

Äppelpajen står i ugnen. Jag är mätt, ren och glad. Igår efter jobbet drog jag till nordicwellness här i Halmstad, och körde 60min kondition. Efter det hade jag en myskväll med julmust och skräp på Tvn. 😜 

Idag vaknade jag vid 08.00, men valde att ligga kvar i sängen ett tag. Älskar såna dagar! 😍 vid tvåtiden mötte jag upp Sudden vid gymmet, så vi körde ett rygg- och bicepspass. 💪 blir alltid lika imponerad av henne! Hon har inte kört styrketräning innan, men kämpar på som fasen i varje övning. Och sånt älskar jag att se!! 😃 

Efteråt duschade jag och beställde hem pizza. 😋 tyvärr var den inte speciellt god idag, men men! Man kan inte vinna alla gånger. 😜 så nu tänkte jag dra på filmen Lawless, äta äppelpaj och bara njuta av Tom Hardy. 😍 

Hoppas att ni har det bra därute, och att morgondagen blir suverän. 😍

Slemmig, men mättande! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0