På lunchen

Nu sitter jag här på lunchen och bara slappar. Matkoman är ett faktum, och jag kan ärligt säga att jag räknar ner timmarna tills jag får åka hem. Inte för att jag ska göra nåt spännande idag, utan snarare för att jag vill hem och soooova. 😜

Dom senaste veckorna har varit helt galna, och jag har nada energi kvar. Dock har jag underbara människor i min omgivning som lyfter mitt humör när orken tryter. Och för detta är jag evigt tacksam. 💗 ni är fantastiska 💗

Dom senaste dagarna har spenderats med Emelie, vilket alltid är lika roligt och mysigt. 😍 underbar som hon är, så hade hon köpt en superfin mugg åt mig häromdagen, som tack för att jag hjälper henne plugga. Är hon inte för go så säg?! 😘💗 framförallt eftersom jag tycker att det är så kul att hjälpa henne. ☺️💕 igår slog vi dessutom på stort, så vi drack te, åt kex med olika ostar och hade både choklad och frukt till. Så det var suuupermysigt! 😍 

Annars så hann jag donera blod denna veckan (Något ALLA som kan bör göra!!!), så jag fick med mig hem en ny T-shirt som jag kan mysa i. Så det får det nog bli ikväll när jag gosar ner mig under filten i soffan hemma ☺️ 

Men det roligaste från den här veckan var nog vykortet jag fick från en blodgivare igår. Han undrade då bl.a. Om jag ville ses och gå en promenad eller ta en fika. Problemet är bara att han är två år äldre än min pappa. Vilket inte känns helt okej. 😜😱 så jag får nog tyvärr avstå. 😂 

Men det var ändå skoj att få ett vykort! 😄 fast nästa gång så hoppas jag att det kommer från en oförskämt snygg och trevlig kille i min ålder istället. ✌️😎 

Nu ska jag fortsätta jobba! 

Hoppas alla får en toppenbra helg. 💗💗💗👍 

Home sweet home 😄

När man pluggar så måste man mysa till det 💗





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0