Say something

Behöver jag ens förklara hur skönt det är att ha helg nu? 😜

Igår orkade jag INGENTING efter träningen. Det var knappt att jag fick i mig maten ordentligt, men sånt får man inte fuska med. Så all energi gick åt till det. Vilket innebär att mitt paket ligger kvar vid willys. 😁😓 oh well! 😜 

Dagen började med att jag försov mig. Hejja liksom! Dessutom hade jag på mitt schema att jag började 7 idag. Och då MÅSTE man vara där kl 7. Så jag hann inte packa några väskor, eller gör nåt annat viktigt som jag hade planerat imorse. Men jag var i tid till jobbet i alla fall! 😜 

Dagen annars rullade på väldigt bra. ☺️ Jag fick sluta tidigare, så jag hann med mitt tåg. Så det var jag väldigt glad för. ☺️ Som sagt, jag har världens bästa kollegor. 💕 Efter jag hittat min plats så sov jag mest. 😜✌️ Och efter bytet i Göteborg så sov jag igen. Fröken skitspännande liksom... 😂💪 men men! 😏 är man trött så är man 😜

Väl i Karlstad plockade pappa upp mig så vi åkte hemöver. Och det var så underbart att få se honom! 

På vägen hem var det dock jättetjock dimma, så det kändes ganska obehagligt. Som tur var så körde pappa, så det gick bra. Pappa (och även Marcus faktiskt) är bland dom absolut bästa bilförarna jag vet, så jag känner mig alltid trygg i bilen när han kör. ☺️💕 

Nu ligger jag nerbäddad i mammas och pappa rum och kollar på hunger games. Dom ligger och kollar på Vikings, vilket jag inte har sett, så jag valde en superduperbra film istället. 💗 hemsk, men så otroligt bra. Imorgon blir det en tur ner till Karlstad för att luncha med min älskade Hannapanna 😍💗 

Så är ni i stan, så hör av er! 😃 

Puss på er godingar 😜

Vill ni lyssna på en underbar låt, så kan jag varmt rekommendera denna:

http://m.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0