Superhero

When you've been fighting for it all your life. When you've been struggling to make things right. That's how a superheroe learn to fly. Every day, every hour, turn the pain in to power. 

Nu är jag riktigt jäkla trött. Vi håller på att uppdatera vårt datasystem på jobbet, så allt är lite kaotiskt just nu. Vi jobbar i datorn, men ska ändå jobba som om det vore datorstopp. Så det är begränsad tappning hela veckan, och vi håller alla tummar för att allt fungerar imorgon eftersom det är skarpt läge då. Och tro fasen att det är jag som sitter i mottagningen imorgon! OCH jag ska ha nya blodgivare. 😱 för er som inte vet, så innebär det att den som kommer bli absolut värst drabbad av detta så är det jag. Jag blir liksom kastad i havet först, för att se om det finns hajar. 😅 men men! Skam den som ger sig. 😜✌️ 

Annars så tränar jag på som vanligt! Fast det har varit två riktigt dåliga träningsdagar, tack vare en jävligt tråkig rygg, men jag vägrar att ge upp. Igår körde jag ben och axlar, så jag testade knäböj med smithstången. Fy så tråkigt! Då föredrar jag faktiskt en vanlig stång istället. Men jag testade med 80kg på, och det gick bra. Så det duger för tillfället i alla fall. 😕 

Idag körde jag bröst och triceps (jag bytte ordning på passen i helgen, för Katarina ville köra rygg, så jag är lite "off" nu). Även idag gick det väldigt segt. Men 60kg bänkpress blev det i alla fall. Så jag får onekligen jobba på lite mer framöver! 💪 

Imorgon blir det BodyAttack! Skräckblandad förtjusning på den kan jag säga. 😜👍 men det är bara att göra så gott man kan. 💗 

Jag ringde förövrigt till mamma för att få ett recept på ungspannkaka. Det här vad jag fick:

Mums, vad gott det ska bli.... 😑

Ha en mysig kväll godingar 😜💕 


Min nya klocka! Även om det syns dåligt, så är den i alla fall i roséguld. Tanken var att jag skulle ha köpt en Michael kors-klocka i new york, men eftersom jag inte ens vet om jag tycker om att ha klocka så kändes det onödigt att börja med en sån. Men jag är skitnöjd med den här! Tycker den är riktigt snygg faktiskt. 💗 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0