Warrior

Alltså vilken dag det var igår! Vi fick vänta i 1,5 timme för att komma in i varuhuset (Ullared för den som inte visste det), och där inne var det helt fullt. Väl inne så mötte mamma upp mig, så jag fick krama på henne. Vilket alltid är underbart! 😄Sen började vi shoppa. Jag skulle ha julsaker och strumpor. 

Jag fick med mig: 4 par strumpor, 4 par trosor, 2 bh-ar, en ögonskuggspalett, en kärcher fönstertvätt, spotlightsskena till taket, ett par träningsbyxor, vinröda tights, en stickad tröja, en svart klänning, en svart tröja, tvättmedel, hårsnoddar, led-lampor, tandkräm, rakhyvlar, tops, schampoo och balsam. 

Bra jobbat där Ljunggren! 😜✌️ Jag hade mer än gärna shoppat mer, men tiden räckte inte till. ☺️ Helst hade jag velat kolla på skor också, men det får jag ta här istället. 😃💕 

På kvällen träffades jag och Emelie och käkade pizza och kollade på filmen "warrior". Så bra film. Det enda som skulle göra den bättre vore om Tom Hardy var naken i den. Typ hela tiden. 😜 

Idag har varit en bra dag, bortsett från att min underbara vän Emelie har åkt tillbaka till Ö-vik. 😓 usch vad jag kommer sakna henne! Men jag har lyckats hålla mig sysselsatt ändå. Dels så har jag lagat mat, tvättat fönster, plockat i tvätt, sorterat mina handdukar/lakan/köksskåp osv. Så även om det är en bit kvar så börjar jag äntligen få ordning här hemma. ☺️ Kvinnor kan! Åtminstone vissa kvinnor... ✌️😜 Dessutom tänkte jag inviga mina nya sängkläder från Ikea. 👍😃 så nu ska jag mysa ner mig i soffan, sätta på family guy, äta lite choklad och dricka julmust. En bra kväll helt enkelt! 😜💗 

Hoppas allt är bra med er godingar 💗







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0