Mitt i mitt kaos

Hej alla glada!

Den senaste tiden har varit tuff. Väldigt tuff. Marcus och jag kom tillslut till en gräns i vårt förhållande där vi helt enkelt ville olika saker och avståndet blev för mycket. Så vi kom till en brytpunkt. Närmare än så tänker jag inte gå in på ämnet. 

Poängen är i alla fall att jag för första gången på vääääääldigt länge är singel. Vilket känns väldigt konstigt. Fast jag vänjer mig väl tillslut. Annars får jag väl helt enkelt skaffa mig en strutsfarm eller nåt. 

Så den senaste tiden har bara varit ett enda jäkla organiserande. Men nu är alla mina saker borta från lägenheten i Karlstad. Så här sitter jag mitt i ett kaos. Dessutom har jag varit på upplärning. Så jag är helt slut. 

Jag är verkligen helt slut. 

Men jag kommer resa mig igen. För det är sån jag är. Jag reser mig alltid. Och jag tror innerligt att saker och ting sker av en anledning. 

Är det meningen, så blir det så. 


För övrigt tog jag 320kg benpress häromdagen. Jodå, så att.... ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0