Mojitea

Lååång vecka men ändå inte. Jag är på upplärning på komponent så det känns väldigt spännande! Men samtidigt så blir det mycket att tänka på. :P 

Fast nu är det äntligen helg! Och trots många hinder, och gupp på vägen så är jag hemma i Munkfors hos mina älskade föräldrar. :) Det var nödvändigt nu, för både kropp och själ. 

Och direkt jag kom hem (mamma och pappa hämtade mig i Karlstad) så började dom med maten. Snacka om att bli bortskämd! :D dom vet hur dom ska skämma bort sin lilla prinsessa. ;) 

Färdkost och underhållning

Underbar syn <3


Köööööött :D

Nom nom nom nom :D 

Så jäkla sant


Even though some things feel like they're falling apart, I'm strong enough to know that I only need one reason to smile




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0